سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی
سرخط خبرها

یکی از مشکلات اساسی واتساپ حل شد | ارسال عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت

  • کد خبر: ۱۸۳۰۶۷
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
یکی از مشکلات اساسی واتساپ حل شد | ارسال عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت
واتساپ آپدیتی دریافت کرده که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های با وضوح بالا را به اشتراک بگذارند.

شهرآرانیوز - چند هفته پیش، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا فاش کرد که واتساپ به زودی امکان به‌اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو‌های با وضوح بالا را ارائه می‌دهد. چند روز بعد، واتساپ آپدیتی دریافت کرد که به کاربران اجازه می‌داد عکس‌های با وضوح بالا را به اشتراک بگذارند. اکنون، نسخه به‌روزشده این برنامه برای کاربران بیشتری در سراسر جهان عرضه می‌شود.

متا تایید کرده است که گزینه‌های HD Photo و HD Video اکنون برای کاربران اندروید و iOS واتساپ در سراسر جهان در دسترس است. واتساپ همچنین نمایش این ویژگی را در «تردز» Threads به اشتراک گذاشت و مردم را تشویق کرد تا خاطرات خود را با وضوح بالا به اشتراک بگذارند.

گزینه HD Video رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را خواهد داشت، و گزینه HD Photo به کاربران اجازه می‌دهد تصاویری با وضوح حداکثر ۱۲ مگاپیکسل (۴۰۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسل) ارسال کنند. پیش از این، این ویژگی محدود به کاربرانی بود که برای آزمایش نسخه‌های جدید واتس‌اپ روی گوشی‌های خود ثبت‌نام کرده بودند.

پس از به‌روزرسانی واتساپ خود از پلی استور، می‌توانید گزینه HD را هنگام ارسال تصاویر و ویدیو‌ها در بالای صفحه پیدا کنید. پس از ضربه‌زدن روی نماد HD در بالا، می‌توانید بین گزینه‌های کیفیت استاندارد و کیفیت HD در منو یکی را انتخاب کنید.

پیش از این، بسیاری از مردم از اینکه واتساپ به دلیل فشرده‌سازی شدید فایل‌های رسانه‌ای، کیفیت تصویر و ویدیوی آن‌ها را خراب می‌کند، شکایت داشتند. با این حال، اکنون آن‌ها می‌توانند تصاویر و فیلم‌های با کیفیت بالا ارسال کنند. علاوه بر این ویژگی، واتساپ اخیراً گزینه اشتراک‌گذاری صفحه با دیگران در تماس ویدیویی را اضافه کرده است که به افراد امکان می‌دهد با هم برنامه‌ریزی کنند یا برای انجام کار‌ها از دیگران کمک بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->